WERSJA VISION

UKŁAD NAPĘDOWY:

  • SILNIK: LS3 530 KM / 495 FT LBS Stopień sprężania: 10,7:1, wysoko mocowane wsporniki akcesoriów, filtr powietrza K&N, akumulator 3 kwarty
  • Przekładnia: TH400 Billet Clutches, wał wyjściowy 300 m, korpus zaworu ręcznego biegu wstecznego, system centralnego smarowania
  • SKRZYNIA BIEGÓW: seria Atlas PRO, 2-biegowa skrzynia G2. Zestaw biegów 3.0. 1410 jarzm z przodu i z tyłu
  • WAŁY NAPĘDOWE: wały napędowe BKOR 1410, jednoczęściowe przednie i tylne, kute jarzma, ściana .250 2.5″
  • OŚ PRZEDNIA: 14 śrub z przodu, 40 osi z wypustami, seria 1550, układ kierowniczy BKOR, osłona dyferencjału BKOR, 4,88 biegów, szpula, kute jarzmo 1410, osłona wałka zębatego BKOR, wzmocniona kratownica osi BKOR
  • TYLNA OŚ: 14 śrub z tyłu, osłona mechanizmu różnicowego BKOR, przerzutki 4,88, szpula, kute jarzmo 1410, osłona wałka zębatego BKOR, wzmocniona kratownica osi BKOR

PODWOZIE I ZAWIESZENIE:

  • Podwozie BKOR RIDE
  • PRZÓD ZAWIESZENIA: 16-calowy skok z przodu. Amortyzatory Radflo 16” x 2,5”, dolne łączniki 2,5” z aluminium 7075, chromowane końcówki 1,25”, górne łączniki 2,0” z aluminium 7075, 1,25” chromowane końcówki
  • ZAWIESZENIE TYLNE: 24-calowy skok z tyłu. Wahacze wleczone BKOR, amortyzatory Radflo 16” x 2,5”, aluminiowe górne łączniki 7075 1,25” chromowane końcówki
  • Stabilizator: Currie Anti-rock
  • RADIATOR: 31-calowy aluminiowy radiator, osłona wentylatora BKOR, 16-calowy wentylator elektryczny spal o dużej pojemności
  • ZBIORNIK PALIWA: dedykowany Holley Hydromat o pojemności 87 litrów

KOŁA, OPONY, HAMULCE I UKŁAD KIEROWNICZY:

  • KOŁA: 17-calowe aluminiowe koła Beadlock
  • OPONY: 43′ super swamper tsl sx
  • HAMULCE: Główny cylinder Wilwood, pedał BKOR 9:1, 4-tłoczkowe zaciski Wilwood, lekki pakiet tarcz hamulcowych BKOR
  • UKŁAD KIEROWNICZY: PSC Steering, BKOR Regulowana kolumna kierownicy, 13-calowa kierownica z szybkozłączem, BKOR Orbital valve, PSC CBR pump, PSC Filtered Reservoir, 2,5-calowy siłownik dwustronny, 7/8-calowe rury chromowane

WNĘTRZA, HYDRAULIKA I OKABLOWANIE

  • SIEDZENIA: Corbeau ultra szerokie
  • DRZWI: wyjmowane półdrzwi
  • PASY BEZPIECZEŃSTWA: 5-punktowe
  • LISTWA ŚWIETLNA: 10-calowa listwa świetlna LED
  • HYDRAULIKA: złączki BLACK Fragola seria 2000 AN, wąż wyścigowy BLACK Fragola Nylon
  • AKUMULATOR: Optima Yellow Top, wspornik akumulatora BKOR
  • DRĄŻEK ZMIANY BIEGÓW: ART CARR Shifter, Rock Gate
  • WSKAŹNIKI: Wyświetlacz LCD BKOR. Woltomierz, ciśnienie oleju, GPS MPH, RPM, Temperatura płynu chłodzącego, poziom paliwa, przebieg, licznik godzin

W ZESTAWIE:

  • NUMER VIN: POMAGA W UBEZPIECZENIU, REJESTRACJI I KONSERWACJI
  • REGULOWANE SIEDZISKA: POZWALAJĄ NA REGULACJĘ SIEDZISKA O 5”
  • REGULOWANA KOLUMNA KIEROWNICY: DOPASOWYWANA DO WZROSTU KIEROWCY
  • REGULOWANE PEDAŁY: POZWALAJĄ NA REGULACJĘ PEDAŁÓW O 3”.
  • CHŁODNICA/BAGAŻNIK NA NARZĘDZIA WBUDOWANY W TYLNĄ PRZESTRZEŃ BAGAŻOWĄ
  • ŚWIATŁA TYLNE / ŚWIATŁA STOP
  • PRZEŁĄCZNIKI WODOODPORNE
  • WYDECH ZE STALI NIERDZEWNEJ
  • ZBIORNIK PALIWA O POJEMNOŚCI 87 LITRÓW
  • LUSTERKO WSTECZNE
  • ŁADOWARKA USB
  • PRZEDNIA SZYBA Z POLIWĘGLANU SZYBKOZŁĄCZA SZYBY PRZEDNIEJ

DOSTĘPNE MODYFIKACJE:

Opcje silnika są dostarczane wraz z odpowiednimi ulepszeniami układu paliwowego, niezbędnym komputerem i tuningiem, wspornikami i kołami pasowymi, jeśli dotyczy, ulepszeniami przekładni, ulepszeniami układu chłodzenia, ulepszeniami układu napędowego, ulepszeniami osi itp.

OPCJE ULEPSZENIA SILNIKA:

  • Poziom 2: Modernizacja Strokera 408, 585 KM / 540 FT LBS Stopień sprężania: 10,8:1, kuty wał korbowy Skok 4000″ Kute dwuteowniki 6,125″ korbowody Kute tłoki
  • Poziom 3: Modernizacja Strokera 427, 625 KM / 565 FT LBS Współczynnik kompresji: 11:1, rozwiercony do 4,069, kuty wał korbowy, skok 4,125″, kute korbowody 6,125″, kute tłoki
  • Poziom 4T: Turbo LS3, 730 KM, kuty wał korbowy, skok 4000″, kute dwuteowniki, korbowody 6,125″, kute tłoki. ** Ta aktualizacja obejmuje: przekładnię poziomu 4, ulepszony układ paliwowy, przewody paliwowe -10an, system komputerowy i czujniki Holley EFI, elastyczną płytę SFI, ulepszone śruby głowicy i prętów, wszystkie odpowiednie ulepszenia wydechu / hydrauliki / okablowania i komponentów. *Nie posiada gwarancji
  • Poziom 4S: Doładowany 408 stroker, 725 KM, kuty wał korbowy, skok 4000″, kute dwuteowniki, korbowody 6,125″, kute tłoki. ** Ta aktualizacja obejmuje: przekładnię poziomu 4, ulepszony układ paliwowy, przewody paliwowe -10an, system komputerowy i czujniki Holley EFI, elastyczną płytę SFI, ulepszone śruby głowicy i śruby pręta, wszystkie odpowiednie ulepszenia wydechu / hydrauliki / okablowania / i komponentów
  • Poziom 5T — ulepszenie turbodoładowania 427, 830 KM, kuty wał korbowy, skok 4000″, kute dwuteowniki, korbowody 6,125″, kute tłoki. ** Ta aktualizacja obejmuje zestawy wałów napędowych BKOR ultimate 1480, wały osi Big Bell 40 spline 300 m RCV, skrzynię biegów Level 4.5, jednobiegową skrzynię rozdzielczą SCS, ulepszone przewody paliwowe -10an, system komputerowy i czujniki Holley EFI, płytę elastyczną SFI, wszystkie odpowiednie układy wydechowe / hydraulika / okablowanie i modernizacje komponentów, *nie obejmuje gwarancji
  • Poziom 5S — ulepszenie turbodoładowanego silnika 427, 800 KM, kuty wał korbowy, skok 4000″, kute dwuteowniki, korbowody 6,125″, kute tłoki. ** Ta aktualizacja obejmuje zestawy wałów napędowych BKOR ultimate 1480, wały osi Big Bell 40 spline 300 m RCV, skrzynię biegów Level 4.5, jednobiegową skrzynię rozdzielczą SCS, ulepszone przewody paliwowe -10an, system komputerowy i czujniki Holley EFI, płytę elastyczną SFI, wszystkie odpowiednie układy wydechowe / modernizacje instalacji rurowych / okablowania i komponentów

OPCJE ULEPSZENIA ZAWIESZENIA:

  • ZAWIESZENIE POZIOM 2 — RADFLO 2,0” GWINTOWANE, 2,5” 3-RUROWE AMORTYZATORY BYPASS
  • ZAWIESZENIE POZIOM 3 — RADFLO 2,0” GWINTOWANE, 2,5” 3-RUROWE AMORTYZATORY BYPASS
  • ZAWIESZENIE POZIOM 4 — RADFLO 2,0” GWINTOWANE, 2,5” 4-RUROWE AMORTYZATORY BYPASS
  • ZAWIESZENIE POZIOM 5 — RADFLO 2,0” GWINTOWANE, 3,0” 4-RUROWE AMORTYZATORY BYPASS
  • ZAWIESZENIE POZIOM 6 — RADFLO 2,0” GWINTOWANE, 3,0” 5-RUROWE AMORTYZATORY BYPASS

OPCJE UKŁADU NAPĘDOWEGO:

  • SKRZYNIA BIEGÓW ATLAS PRO 2 PRĘDKOŚCI (standard)
  • JEDNOBIEGOWA SKRZYNIA BIEGÓW SCS
  • BKOR 1480 ZESTAW WAŁU NAPĘDOWEGO DO EKSTREMALNYCH OBCIĄŻEŃ
  • RCV BIG BELL AXLE SHAFTS 300m
  • MARK WILLIAMS 300M TYLNE WAŁY – (tylko oś prosta tylna)
  • REID RACING KNUCKLES

DODATKOWE MODYFIKACJE:

  • WYBÓR KOLORU PANELU I OBUDOWY
  • WCIĄGARKA Z LINĄ SYNTETYCZNĄ
  • OPONY: 43” TSL SX STICKY (STANDARD), 42” STICKY TREPADOR +1080 USD, 40” USD STICKY
  • KOŁA: VISION (STANDARD), KMC
  • HAMULCE: ULTRA LEKKI DUŻY PAKIET HAMULCÓW
  • SIEDZENIA: CORBEAU ULTRA WIDE (STANDARD), CORBEAU XS, PRP PODIUM COMP, PRP COMP ELITE PRP COMP PRO